Translate

Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016

Τρίτο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, ΣΤ' τάξη - 25 Μαρτίου 1964

Τρίτο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, ΣΤ' τάξη - 25 Μαρτίου 1964.
Τα βιώματα και οι αναμνήσεις μου από τα Γιαννιτσά, σταματούν τα Χριστούγεννα του 1965, όταν μετακομίσαμε οικογενειακώς στην Θεσσαλονίκη. Ποτέ όμως δεν έπαψα να κουβαλώ μέσα μου τον "τίτλο" του Γιαννιτσώτη και να τα επισκέπτομαι, ψάχνοντας να βρω θραύσματα της παιδικής μου ξενοιασιάς. Αυτό ακριβώς νοιώθω ξεφυλλίζοντας τις "Παλιές Φωτογραφίες των Γιαννιτσών"!

Χρύσα Μηνοβγιούδη Ο δάσκαλος Βαρελας
 Πρόδρομος Νικητίδης Ο δάσκαλός μας!
 Angie Kokk Πρόδρομος Νικητίδης Εγω αποφοιτησα την επομενη χρονια 1965....Τον κ.Βαρελα τον θυμαμαι πολυ καλα τα παιδια σχεδον ολα,τις δασκαλες ομως καμια....Νοσταλγικες αναμνησεις...Σε ευχαριστουμε για την αναρτηση.
 Πρόδρομος Νικητίδης Angie Kokk Την κυρία Σωσώ, αν θυμάμαι καλά, είχα στην τρίτη τάξη... Εμένα με θυμάστε;
 Angie Kokk Πρόδρομος Νικητίδης Ω ναι τωρα θυμηθηκα την κ.Σωσω...Εσας ομως δεν μπορω να σας θυμηθω...
 Angie Kokk Ειμαι η Κοκκινιδου Αγγελικη...Ο πατερας μου δουλευε στην Ενωση Γεωργικων Συνεταιρισμων...ηταν συναδερφος με τον πατερα του Γιωργου του Σαββιδη που ειναι κοινος μας φιλος.Μεναμε δυπλα στο παλιο σχολειο του Καιαφα στα λουτρα...
 Πρόδρομος Νικητίδης Αυτό που λέγαμε το "καμένο σχολείο" ; Και μέσα στις μισογκρεμισμένες του αίθουσες είχε το προσκοπικό "έσο έτοιμος" ζωγραφιά στον τοίχο;
 Angie Kokk Ακριβως το ειχαμε περιεργαστει ολο το κτιριο....
 Efi Nanoudi Πισω απο τον κ Βαρελα η κ Μαιρη Γιαλαμα
 Penny Contis Με αυτές της φωτογραφίες μου χαρίζετε όλο τον κόσμο σάς ευχαριστώ, συντομα θα βρω και εγώ δικές μου, με αγάπη από Αυστραλία
ΧΑΒΙΑΡΗΣ ΝΙΚΟΣ κ. Πρόδρομε μήπως θυμάσαι τα ονόματα των διδασκαλισσών ;
Πρόδρομος Νικητίδης Την κ. Σωσώ την θυμάμαι, την είχα στην τρίτη τάξη. Τις άλλες όχι. Πρώτη από αριστερά.
Soula Petridou Η κυρία που βρίσκεται δεξιά πάνω από τον κ. Βαρελά είναι η Νηπιαγωγός κ. Γιαλαμά.
Βιργινία Παναγιωτίδου Ναι Σούλα αυτή είναι...!! Μπράβο!!!
Κωνσταντίνος Νίγδελης από τότε ομορφόπαιδο...
Tessy Cake Εγώ μόνο τον κ Βαρελα θυμάμαι!
Βιργινία Παναγιωτίδου Έχω την εντύπωση πως η πρώτη αριστερά είναι η κα Σωσώ.
Άννα Ασλανίδου κατω εκει που εχετε τα ερωτηματικα ηταν ο πατερας μου Ασλανιδης Μιχαλης...
 Άννα Ασλανίδου ηταν γεννημενος το 1953...
 Πρόδρομος Νικητίδης Τον θυμάμαι, το σπίτι του ήταν κοντά στην Κηφισιά;
 Πρόδρομος Νικητίδης Χρύσα Μηνοβγιούδη Το όνομα Μηνοβγιούδης δεν μου είναι άγνωστο, αλλά το θυμάμαι σε αγόρι...
 Χρύσα Μηνοβγιούδη Ειναι το επίθετο του ανδρα μου
 Πρόδρομος Νικητίδης Αν είναι του 52 ίσως είμασταν συμμαθητές.
 Άννα Ασλανίδου Ναι..λιγο πιο κατω ειναι το σπιτι
Πρόδρομος Νικητίδης Άννα ΑσλανίδουΝομίζω ότι ήταν δίπλα από το σπίτι του Νίκου Φωτιάδη (αν δεν κάνω λάθος!)
 Άννα Ασλανίδου Νικο Σαββιδη μηπως εννοειτε?
 Πρόδρομος Νικητίδης Άννα Ασλανίδου 50 περίπου μέτρα μετά την Κηφισιά, κατεβαίνοντας την Παπαϊωάννου αριστερά.
 Anastasia Hatzidimou Ο Χατζηδημου είναι ο ξάδελφος μου που χρόνια πολλά είναι εγκατεστημένος στην Ροδο
 Litsa Stampoli Τι μου θυμησατε τωρα παιδια ! Ο κύριος Βαρελάς η κυρια Σώσω και βεβαια κιν αγαπητό μου Πιπεραρη ! Είστε Βάσια μικρότεροι μου !

1 σχόλιο:

  1. Προς τον άγνωστο μου διαχειριστή αυτής της ιστοσελίδας: Επειδή κανείς δεν με ρώτησε ούτε πήρε την άδειά μου να δημοσιεύσει προσωπικές μου φωτογραφίες σε αυτή την ιστοσελίδα ΑΠΑΙΤΩ να αποσυρθούν ΑΜΕΣΩΣ όσες φωτογραφίες έχουν το όνομά μου, έχουν αποσταλεί από μένα σε ΑΛΛΕΣ ιστοσελίδες και έχουν υποκλαπεί, αποτελούν δικά μου προσωπικά δεδομένα, έχω σχολιάσει με οποιονδήποτε τρόπο αλλού, και με κάθε τρόπο συνδέονται με εμένα και την οικογένειά μου. Επιφυλάσσομαι να ασκήσω όλα τα δικαιώματά μου προστασίας προσωπικών δεδομένων, και ζητώ να ενημερωθώ εγγράφως με μήνυμα από τον διαχειριστή ότι συμμορφώθηκε με το αίτημα μου. ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΝΙΚΗΤΙΔΗΣ e-mail: bibliodromio@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή