Translate

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

Πίσω από τη Μητρόπολη,1958-59

Πίσω από τη Μητρόπολη,1958-59 η έκτη τάξη του 4ου δημοτικού, με τον Κ. Δαουτόπουλο - Αρχείο Γεωργια Καρυδα
 Elias Toumboulides Στο αριστερό ώμο του Δαουτόουλου ( δάσκαλος μας ) εισαι εσυ . Απλησίαστη γιατι ήσουν όμορφοκοριτσο και πρωτη μαθήτρια. Μπραβο ρε Γεωργία . Την εχω και εγω τη φωτο. Αξέχαστα Χρονια !!!!!!!
s Εγω ειμαι στην πανω σειρα απο δεξιά οπως βλέπουμε τη φωτο ο πρώτος με το πηλίκιο .
Elias Toumboulides Δεν τα ξεχνάμε γιατι δέσαμε απο τα πρώτα Χρονια της ζωής μας με γεγονότα πρωτόγνωρα και φυσικα οι φωτογραφίες μας βοηθάνε να ξαναζήσουμε αυτες τις στιγμές . Μια φορα έφαγε χαστούκι απο δάσκαλο και ακομα το θυμάμαι σαν χθες .
Γεωργια Καρυδα - Καλα θυμασαι τον ΛΥΚΟΠΟΥΛΟ τον δασκαλο που μια μερα ηρθε ν'αντικαταστισει τον Δαουτοπουλο. Λοιπον εκεινη την μερα εφαγα την μοναδικη χαρακιατησ σχολικης μου θητειας και εντελως αδικα, ακομη την θυμαμαι. Οχι τοσο τον πονο οσο την αδικια. και μαλιστα παραξενευτηκε ο Δαουτοπουλος ,οταν με ειδε να κλαιω.
Elias Toumboulides Γεωργια Καρυδα αυτες τις χαρακιές δεν τις σβήνει ο χρόνος - Γεωργια Καρυδα Ναι της αδικιας ποτε...- Elias Toumboulides Ε ! Το χαστούκι το έφαγα απο αυτόν άδικα !!!!!Στην αυλή θα πηγαίναμε εκκλησια άλλος έφταιγε εγω την πλήρωσα . Μένει στη γειτονιά μου τον βλέπω καθε μερα μιλάμε αλλα δεν του το θύμισα ποτε ! Γεωργια Καρυδα Ακομη ζει..Elias Toumboulides Ναι - Penny Contis Έπεφτε πολύ ξύλο τότε - Elias Toumboulides Ναι .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου